Petra Liuski

Fragment av den senaste tiden

1 kommentar

Det är lite märkligt ibland  – som nu – då det händer så mycket och ändå har jag liksom ingenting att blogga om. Så här får du ett axplock av vad jag gjort de senaste tiden:

> hämtat nyckeln och tittat in i mitt nya kontor. Till veckan flyttar jag in på riktigt.

> bokat resa och hotell för att vara med på den nationella träffen för landets alla ambassadörer för kvinnors företagande, i slutet av månaden.

> inventerat chokladlagret :)

> fått igång regelbunden motion

> äntligen besökt frisören. Har kämpat ett halvår för att låta bli!

> sovit

> haft massor av spännande möten!

> stött och blött kring några funderingar

> påbörjat ny affärsplan, klurat på företagsnamn och börjat ringa in vad jag ska ta tag i först

> firat

> insett att jag har ett knä som strular ordentligt

> diskuterat mig vindögd, på gott och ont

> checkat av en drös ”to-do’s”

> fattat ett par lite tuffa beslut

> börjat få ett bra fokus

 

Ja, det är lite av det jag vill skriva om men som inte kommer ner tydligare än så här. Och så får det bli :) Det har som sagt hänt mycket och jag har en bra magkänsla för framtiden. Nu är det dags för promenad för att få ytterligare fokus.

 

Author: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Fragment av den senaste tiden

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 2 851 andra följare