Petra Liuski

Fräscht fejkbrun

Lämna en kommentar

gel bronzant

På vintern då jag känner mig lite blek och trött i hyn tycker jag det känns fräscht med lite hederlig brun-utan-sol för ansiktet. Den variant jag tycker bäst om är en gel från Académie scientifique de beauté – Gel Bronz’Express Auto-Bronzant Teinté Visage. Den finns att köpa på vissa hudsalonger.

Gelen är lätt och smidig att applicera, den är helt utan konstig doft (som så många andra av dessa produkter har) och den ger ett naturligt resultat.

Använd den ett par gånger i veckan, ovanpå din vanliga ansiktskräm.

Pris drygt 200 kr för 50 ml.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

