Petra Liuski

Går tvärtemot!

Lämna en kommentar

slöa minitomtarDet är extremt lockande att återgå till sängen… Har visserligen bara varit vaken sedan sju (eller, åtminstone uppe) eftersom det är hockeyskola på lördagar, men ändå – det är ju helg. Nu har grabbarna åkt och allt är tyst. Visst finns det en mängd ”borden” – städa, plocka, tvätta, baka, planera, jobba osv. Men näe, jag vill helst bara vila. Jag vägrar vara sådär duktig idag, sådär som man borde vara. Allt det där andra hinns ju med ändå.

Så jag tror att jag ska ta en timmes mys i sängen och sedan eventuellt ta en promenad.

Det blir en underbar start på min lördag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

