Petra Liuski

Nytt på tapeten

3 kommentarer

vägg i köket

Yesss! Jag fixade det jag ville fixa idag! Jag gjorde äntligen klar vår ena vägg i köket. Den har varit tillfälligt täckt av en duk som fått tjänstgöra som bonad, men nu har jag rivit av gammalt tyg från några ramar och klätt dem med nytt tyg (begagnat fynd från en loppis i somras).

vägg i köket

Jag är av någon outgrundlig anledning överförtjust i svart-vitt. Älskar framförallt zebramönster och med detta tyg kom jag en bit närmare en zebratavla eller en gigantisk fototapet med zebramönster!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Nytt på tapeten

  1. Åh – dubbel, trippel och kvadruppel-TACK!

  2. Snyggt! Och jag håller med Lotta. 🙂

  3. ÅH va fint Petra.
    Måste bara säga att din blogg är så fruktansvärt bra, du är verkligen duktig på att blogga 🙂 fortsätt så!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

