Petra Liuski

Smart pryl så man slipper slå huvudet i kökslampan!

3 kommentarer

Här är en pryl jag inte visste att jag saknade innan vi köpte den – och jag måste bara tipsa om den!

taklampearm

Vi har ett runt köksbord som går att förstora. Till vardags, och då det bara är vi i lilla familjen, har vi bordet runt och lampan centrerad ovanför.

Då vi får gäster gör vi bordet större och med hjälp av en smart ”arm” till lampan kan vi flytta den så att den hamnar rätt fastan bordet flyttas. Vi slipper med andra ord att kökslampan hamnar i vägen där någon ska sitta… No more slå-huvidet-i-lampan!

Vi har köpt denna modell på Elkedjan i Umeå.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Smart pryl så man slipper slå huvudet i kökslampan!

  1. Hej hur mycket kostade lamparmen och bad heter den på elkedjan.mvh micke

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

