Petra Liuski

Bye bye Umeå – hello Warzaw

1 kommentar

Packat och klart inför Warzawa. Jag reser lätt i vanlig ordning. Jag förstår dock inte mitt eget resonemang

men jag tycks tro att det spar mig tid att inte checka in bagage… Men njaaa, det är inte riktigt så alla gånger

– plus att det dessutom ibland resulterat i att jag proppar så mycket saker i min stora handväska att den

knappt går att stänga och definitivt inte går att bära utan att det skaver in i axeln. Men jag lär mig aldrig. Eller jo – denna gång är det egentligen bara sminketoch Mac:en som tar plats.

Nåväl, tröttheten talar och nu önskar jag bara att jag fick sova ut i morgon bitti. Men icket – det blir hämtning av taxi redan 05:35. Okristligt tidigt.

Nu blir det därför slappande i soffan innan John Blund behagar komma till mig. Over and out.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Bye bye Umeå – hello Warzaw

  1. Du får ta och köpa en weekendväska! 🙂 Finns tom små på hjul som ha samma mått som handbagage. ”Smidigt!!” tänker jag varje gång jag flyger och ser en sådan bara för att i nästa sekund påminna mig om att jag reser med en tvååring och halva hushållet i extrakläder 🙂
    /U

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

