Petra Liuski

Ha ha – jag gjorde det! Gjorde du?

1 kommentar

morgontröttJajamensan. Utmaningen klarade jag galant! Jag har laddat ner och testat skype. Sambon fick sitta med en dator i vardagsrummet och jag satt med en annan i köket 🙂 Se så trevligt man kan ha en söndagkväll. Kul – nu ska jag testa skype:a med familjen då jag är i Tallin i veckan.

Sedan har jag även hunnit med att testa ”bit.ly” – dvs en version av ett program för att krympa ner länkar till kortare mer lätthanterliga dito. Det tipset tackar jag Johanna för!

Puh! Nu har jag bara kvar att träna och jobba – sedan är hela min to-do-list avbockad. Överväger starkt att skippa allt det i och med att klockan är 21 och det är söndag… Men vi får se. Soffan lockar…

Hoppas ni också utmanat er själva och fått ny erfarenhet under helgen.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Ha ha – jag gjorde det! Gjorde du?

  1. Vi brukar också använda oss av Skype när Peter brukar va i USA. Nu har vi det båda två på telefonerna, så vi får väl se när vi får testa det.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

