Petra Liuski

Bra start ger bra fortsättning.

Lämna en kommentar

röd ros

Tänk vad skratt, leenden och uppsluppen stämning gör mycket för humöret! Jag kom till jobbet, trött efter resan och ville helst åka hem igen och krypa ner under täcket för att sova några timmar till. Men jag möttes av glada kollegor, fick skratta och njuta av ett trevligt morgonfika och då känns det riktigt bra att vara på plats. Det sociala har större betydelse för mig än jag tror ibland.

Vi ska dessutom snart trotsa trötta kroppar och masa iväg oss till gymmet, en kollega och jag. Efter all tid sittandes på möten, flygplatser och flygplan så skriker kroppen efter lite motstånd. Det ska den få! Men först hägrar effektivitet för att få undan en del saker. Humöret är ju med mig så det blir inga som helst problem.

Hoppas du har en bra start på din dag. Snart är det ju faktiskt fredag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

