Petra Liuski

Härlig handkräm rekommenderas!

Lämna en kommentar

Jag har hittat en jättebra handkräm som endast består av naturliga ingredienser. Krämen ingår i Hand Therapy Collection och produceras av Crabtree & Evelyn. Handkrämen ska återfukta, minska ålderstecken och jämna till hudtonen. Jag vet inte om jag håller med om allt detta men jag gillar känslan av krämen – den är lätt och härlig att smörja in. Händerna känns lena och torra efteråt – dvs det blir inget kladd som av vissa andra handkrämer. Sedan är förpackningen hur söt som helst!

Den variant jag har heter Rosewater Age Defying Hand Remedy och doftar lätt av rosor (jag var skeptisk måste jag säga, i och med att jag inte riktigt gillar rosdoft i hudvård och parfym- men detta var precis lagom.) Jag köpte den på Twilfit i Umeå och priset var 75 kr för 50g.

För den som är aktiv på nätet såg jag att man kan beställa företagets produkter via hemsidan http://www.crabtree-evelyn.com.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

