Petra Liuski

Pånyttfödd av kvällen

Lämna en kommentar

Jag vet inte vad jag kan säga annat än att jag hittat hem. Yogaklassen på Myaflow var allt vad jag ville att den skulle vara och mer därtill. Stämningen, lugnet och musiken – ja, allt var så rätt. Jag känner mig på något sätt hel så här efteråt, lite pånyttfödd.

Nu minns jag vad det var som fick mig att fastna för yogan då för –  ja, vad är det nu – åtta år sedan. Känslan innan, under, och efter är obeskrivligt härlig. Du som har lyckan att bo i Umeå – du MÅSTE göra ett besök till denna charmiga studio! (Artkel kommer snart på Livskick)

Jag överväger redan starkt om jag ska hoppa på den klass som påbörjades med dagens pass. Hela jag vill!


Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

