Petra Liuski

Mitt BÄSTA läppglans!

2 kommentarer

Tro det eller ej men det är ett simpelt solstift från ACO. Jag älskar det verkligen!

Det ger läpparna en liten uns ljusare ton och lyster. Konsistensen är perfekt i och med att det inte kladdar som ett gloss och inte heller känns kompakt som ett läppstift utan är mer som ett cerat.

Stiftet innehåller mjukgörande rapsolja, vitamin E och är fritt från konserveringsmedel.

Rekommenderas!

Pris ca: 50 kr på Apotek

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Mitt BÄSTA läppglans!

  1. Oh, tack för tipset. Är alltid ute efter bra läppglans. Brukar köra på försvarets hudsalva oftast, den slår ingen jag provat hitintills.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

