Petra Liuski

Energi in –> projekt ut

Lämna en kommentar

candy, stock.xchng

Hela jag är som en konstant planeringsorganism – en slags bläckfisk med ständigt viftande armar och med ett huvudkontor som går på högvarv (det vore ytterst spännande att se verksamheten inifrån måste jag säga, ett studiebesök kanske vore på sin plats). Nu i dagarna har vi påbörjat ett nytt spännande projekt på gång privat och så ska det även börja planeras semesterresa till Danmark. Ja, utan att överdriva så kan jag säga att min tid är överfylld och mer därtill.

Men även om många runt om mig gapar och frågar hur jag hinner och orkar med allt så känns det inte särskilt betungande. Och jag har ingen aning om varför – för det borde kännas övermäktigt. Men det kan vara så att nästan allt jag gör är kul – att jag FÅR energi av alla projekt och idéer istället för att de tar energi. Det är säkert det som ligger bakom ork och lust.

Nu idag har en liten del av all planering börjat falla på plats, vilket är jätteskönt för plötsligt finns mer tid att påbörja nya proj… Nej, skojar bara – nu finns mer tid att gå in djupare i alla redan påbörjade initiativ, och det mina vänner – det är utmanande och spännande!

Detta är och kommer att fortsätta vara ett härligt inspirerande och spännande år, detta 2011!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

