Petra Liuski

Härligt läppbalsam får mig att vilja suga på läpparna!

6 kommentarer


 

Jag går omkring och nästan suger på mina läppar. Ja, det är sant! Jag har nämligen testat ett nytt läppbalsam som jag föll pladask för. Det är av märket Crazy Rumours och är fantastiskt härligt mjukt och väldoftande. Som en extra bonus är det dessutom helt naturligt – dvs producerat av enbart naturliga råvaror med bland annat ekologiskt sheasmör och eteriska oljor.

Det enda jag saknar med detta läppbalsam är att det inte ger en sådan där ljus tom som mitt kära solstift gör, men icke desto mindre är detta ett riktigt bra alternativ!

Den variant på ”smak” jag valde var mocca – och det finns en mängd andra varianter såsom bubbelgum, french vanilla och amaretto. Det kostar ca 38 kr och finns bland annat att beställa från Veganlife.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Härligt läppbalsam får mig att vilja suga på läpparna!

  1. Gott med amarettosmak!

  2. Det finns läppglans (hibskiss) i olika färger om man vill ha något som piggar upp. Riktigt bra!

  3. Kanske måste prova att beställa lite grejer därifrån. De verkar ju ha mycket roliga produkter där.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

