Petra Liuski

Bortglömd choklad!

Lämna en kommentar

En glad överraskning var vad jag fick då jag botaniserade i chokladgömman!

En helt oprövad chokladkaka av märket Kalev från senaste resan till Tallinn låg där och såg ensam ut. Jag kom genast till undsättning och har nu avsmakat denna 72 %-iga variant. Och jag blev förvånad! Den var riktigt god denna budgetchoklad. Om än att den var något för vanillin-ig i smaken, så ger jag den ändå väl godkänt!

Plötsligt fick den här måndagslunchen en helt annan känsla 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

