Petra Liuski

Träningspremiär idag!

5 kommentarer

Det var alltså dags idag för fröken undertecknad att ta sig till gymmet för första gången på två veckor. Jag måste erkänna Hantlar, stock xchngatt det var med motiga steg jag masade mig iväg – mycket av den nästintill obefintliga motivationen fick jag tack vare en kollega som skulle träna också. Tack Annelie!

Väl på plats gick det bra. Jag körde igenom kroppen med ett lugnt styrketräningspass, bara för att skaka liv i musklerna lite. Och det var såååå skönt efteråt! Jag var inte slut, men kände mig så där lagom stark och energifylld! Heja träning säger jag bara!

Nu har jag nedräkning – bara ett par futtiga timmar tills dagen är över och helgen tar vid! Yey!!!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Träningspremiär idag!

  1. Jag är på iksu – det är ju nära dig så kör på det 🙂

  2. Du är så duktig Petra! Jag borde skaffa gymkort. Var har du?

  3. Bra gjort av dig att gå till gymmet trots att det kändes motigt! Är ju alltid tuffast det där med att ta sig dit, väl där brukar det gå bra =)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

