Petra Liuski

Min favoritserie för hyn

Lämna en kommentar

 

Idag vill jag bjuda på ett tips på fantastisk hudvård!

Det här är min absoluta favoritserie för ansiktets hudvård – Biolines Priamluce-serie. Den är egentligen för dyr för mitt tycke (prisexempel 550 för emulsionen) och tyvärr inte ekologisk men med tanke på att ingen annan av de oräkneliga varianter i olika prisklass jag testat har fungerat så får pris och ingredienser ge vika för resultat.

Biolone Primaluce har varit serien jag återvänt till efter försök att byta, och som jag alltid kunna lita på.

Jag brukar hålla mig till emulsion (kräm), serum, och ansiktsmask från Primaluce. Ibland köper jag en gel de har för direktattack mot envisa plitor, men rengöring och ansiktsvatten har jag från andra serier.

 

 

Vad har du för favoritmärke för din hy?

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

