Petra Liuski

Tips på fyra bra bloggar!

Lämna en kommentar

Till alla er härliga läsare vill jag ge några tips på ytterligare bra läsning! Utöver Livskicksbloggarna som jag verkligen rekommenderar (ni finner länkar här i högerspalten) så tycker jag att ni ska ta en titt på följande fyra bloggar:

Lina K – en sprudlande blogg där film- och boktips varvas med inspiration, tankeställare och GLÄDJE.

Annawii – något så ovanligt som en BRA modeblogg med både själ, värme och ödmjukhet. Det inspirerar.

Best of Bojan – en härlig blogg med fokus på MAT, vin och välskrivna livsanekdoter, skrivs av en vegetarian som blivit köttätare.

En Emilia – en blogg som ger en SKÖN känsla inombords där inspiration varvas med information i en perfekt balans.

Se där – nu har ni lite att botanisera i 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

