Petra Liuski

Bröllop!

16 kommentarer

”…vi gör oss klara för ett bröllop. Det blir en ladidada…” (ha ha, låten från trolltyg i tomteskogen sedan i julas ekar fortfarande i bakhuvudet)

Men så är det ju också sant, vi ska gifta oss! Det blir i juni och nu har alla planer rullats igång ordentligt. Kyrka och lokal är bokade och det är mycket kvar att planera, hur enkelt vi än vill hålla det. Men jag måste säga att det är otroligt roligt och GER en massa energi och inspiration att planera och drömma.

Häromdagen var vi till sömmerskan, dels för att kika på Krilles outfit (men den hade dessvärre inte kommit ännu) och dels för att inleda en intressant process med projekt brudklänning. Jag har nämligen fått äran att ha min mammas gamla brudklänning och den ska sys om för att passa. Jag ser verkligen fram emot att få se vad jag och sömmerskan kan hitta på 🙂 Ni får en liten sneak peak här intill.

Lovar att visa ordentliga före- och efterbilder då allt är klart.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

16 thoughts on “Bröllop!

  1. När jag tog in posten trodde jag att det var en dopinbjudan från min kusin, och när jag började läsa insåg jag att det var det ju inte 🙂 Jättekul och grattis. Hade inte hunnit läsa ditt inlägg här så jag blev riktigt paff & GLAD.
    Själv har jag varit förlovade i typ 12 år, och är det fortfarande 🙂

  2. Grattis!! Va roligt 🙂

  3. Vad roligt, gratulerar!

  4. Det här blir ju toppen på alla sätt och vis! Kram på dig.

  5. SÅ kul det ska bli att få se klänningen Petra. Och så klart, stort grattis till er båda 🙂

  6. Åh så underbart!

    Grattis fina fina du.

  7. Grattiskramar i massor :)Ni är verkligen gjorda för varandra. // Monica

  8. Jättestort Grattis! Så spännande! Jag ser fram emot projekt brudklänningen!

  9. Grattis! Ni har en underbar tid att se framemot & vilken ära att få bära din mammas gamla klänning.

  10. Oj vad roligt! Grattis till er båda! Kram

  11. Men gud så roligt!!!! GRATTIS!!!

    Åhh så mysigt, roligt och härligt! Ni passar så bra ihop.. åhh så mysigt ni kommer att få det! åter igen!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL ER BÅDA!!!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

