Petra Liuski

Redan gymmat!

2 kommentarer

Källa: stock xchngDet är knappt att jag kan tro att det är sant själv – men jag har varit till gymmet nu på morgonen! Det är inte utan att jag är lite stolt faktiskt. För det är som om det är en oändlig och oöverkomllig startsträcka att bara ta sig iväg efter att man haft ett uppehåll.

Men så plötsligt händer det 🙂

Det blev dock ett lätt pass denna första dag, jag väckte sakta och försiktigt upp mina stackars muskler efter några veckors uppehåll. Det lär inte leda till någon direkt träningsvärk, men det var skönt att ta sig iväg. Nu ska jag försöka få till ytterligare ett gympass om någon dag för att skaka liv i musklerna lite till.

Nu är jag redo för ett mellanmål och sedan resten av dagen 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Redan gymmat!

  1. Härligt! Finns ingen bättre start på dagen.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

