Petra Liuski

underbar choklad

1 kommentar

Fick en fantastisk choklad av Krille idag. En 75%ig njutning av märket Chocolat Bonnat.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “underbar choklad

  1. Hejsan Petra!
    Tack för din kommentar – jag blev glad och det känns roligt att kunna ge lite inspiration.

    Kul med ny telefon för dig, jag kommer att köpa ny i augusti då mitt abonnemang tar slut 🙂

    Åh, det är ett stundande bröllop såg jag – vad kul!!

    Nu ska jag jobba lite med en artikel. Allt gott till dig denna dag!!

    Emilia

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

