Petra Liuski

Sharon

1 kommentar

Det här måste vara en av de knasigaste frukterna jag fastnat för – sharonfrukten är så otroligt söt och god. Den är helt klart en favorit för mig. Jag brukar äta den som den är – uppskuren i klyftor. Riktigt smarrigt. Det gäller bara att vänta så att den blir så där lagom mjuk och god och nästan verkar dålig – då är den som godast!

Nu börjar det dock vara slut på säsongen för dessa godsaker, så det gäller att njuta nu medan de finns i överflöd i butikerna 🙂

Läs lite mer om sharonfrukt på Livskick.nu.

 

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Sharon

  1. Håller med! Det är som godis!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

