Petra Liuski

Prickig duk

5 kommentarer

Nu blev det nytt och fräscht i köket!

Från att ha haft en klarröd duk med stora vita prickar bytte jag till en svart med små prickar. Intrycket blev helt annorlunda trots att det inte var någon stor förändring i sig. Sådant gillar jag!

Har du bytt ut någon liten detalj hemma för att få lite vårfräscht?

 

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Prickig duk

  1. Snyggt! Vart köper du dukarna? Visst är det stänktåliga sådana (har glömt vad det heter…)?

  2. Det blev ursnyggt och duken passar perfekt till de vita tulpanerna! =) Själv har jag ännu inte gjort lägenheten vårigare på något sätt, men snart blir det nog av =)

  3. Tjusigt!
    Nej, men jag är väldigt sugen! Vet du av någon bra webshop med inredningsprylar? Typ gardiner och dukar framförallt.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

