Petra Liuski

Tavlor ton-i-ton

Lämna en kommentar

Foton i all ära och naturbilder, porträtt eller målade tavlor, ja allt är jättesnyggt men ibland känner jag för att inte ha bilder på väggarna som är just bilder. Jag har bland annat en tavla gjord av en hopskrynklad tygbit, jag har haft tallriksunderlägg på väggarna och tjaa.. det gäller att se möjligheter och tänka utanför de vanliga ramarna.

I går var det tre tomma ramar som behövde bilder för att etiketteras just tavlor. Med lite eftertanke och inspiration fick ett tapetprov offras för de nya tavlorna som nu pryder väggarna i vårt sovrum.

Jag gillar ton-i-ton färgsättning och det var precis vad det blev denna gång. Ton-i-ton ger ett lugnt och samlat intryck vilket passar särskilt bra för sovrummet.

Vad tycker du?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

