Petra Liuski

Hallelujah moment!

2 kommentarer

Under min powerwalk i kväll kom jag på mig själv att flera gånger höja en knuten näve i en segergest och tänka ett ”YES” med ett brett leende på läpparna.

Ja, jag hade ett riktigt hallelujah moment och det sitter i fortfarande. Ni vet vad jag menar va? En sådan där känsla av total och fullständigt oövervinnerlig ahaupplevelse och enorm lycka i en ogenomtränglig kombination. Fantastiskt. Obeskrivligt. Bejakande.

Under dagen har det hänt en del saker som föranlett denna underbara känsla – och det är med genuin glädje jag suger åt mig och känner att WOW – jag är värd det här och WOW vad bra jag är!

Med det här vill jag verkligen inte framställa mig som bättre än någon annan. Jag jämför mig bara med mig själv. Däremot vill jag att DU tar och sträcker på dig och funderar på om inte du också har en del att glädjas åt. Kanske är det du som nästa gång höjer näven i en segergest och njuter av ett hallelujah moment!

 

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Hallelujah moment!

  1. Jag fick också världens kick efter vårt samtal medans du var ute. 😀 Det bara fräste till så fick jag nya idéer till projektplanen. Det är precis som vi sa – det händer nya saker VARJE dag nu! Det gäller att njuta av detta rivåk som kallas livet!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

