Petra Liuski

Prenumerera och annullera

2 kommentarer

För inte så länge sedan tog jag mina första klick in i bloggarnas värld. Jag hittar fler och fler intressanta bloggar jag är nyfiken på och vill följa. Och jag följer dem ett tag för att sedan känna efter om de verkligen är intressanta eller givande. Är det bra bloggar behåller jag prenumeratonen på dem, är de mindre bra raderas de från min lista. Ja, så håller jag på 🙂

Ett enkelt sätt att följa dina favoritbloggar utan att behöva gå in på varenda blogg flera gånger om dagen är att prenumerera på RSS-flöden eller hela inlägg från bloggarna.

Det finns som sagt olika sätt att göra detta på och en mängd olika tjänster som erbjuds i sammanhanget. Själv använder jag mig av Bloglovin’ för prenumeration av inlägg och jag tycker att det fungerar riktigt bra för min del. Utöver det har jag laddat ner en app för Bloglovin’ i mobilen och en annan app som Johanna tipsat mig om – Pulse, också den enkel och behändig – för samma ändamål.

Bild: petra.livskick.nu

 

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Prenumerera och annullera

  1. Tack som väldigt ny att blogga o läsa bloggar var det ett topp tips!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

