Petra Liuski

Träningsboost! Träning vecka 15

3 kommentarer

Denna vecka var veckan då jag och Livskick drog igång vår 60×60 utmaning och det har peppat mig enormt. Jag är lite ledsen över att jag inte tagit mig ut på någon löptur men de gånger jag motionerat har jag inte varit ”där” vad gäller energi/ork. Då har det fått bli en powerwalk istället.

Måndag: powerwalk 45 min och flow yoga 90 min

Tisdag: powerwalk 45 min

Onsdag: powerwalk 45 min

Torsdag: gym

Fredag: 60×60 START powerwalk 45 min + 60 min rännande

Lördag: 1, 5 timmars arbete med att bära och stapla ved

Söndag: powerwalk 40 min + 15 min hemmaövningar (mage, bröst, armar), packning hit och dit

Jag är faktiskt HELNÖJD! Hoppas du hakat på vår utmaning – det ger en boost utan dess like till träningen!

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Träningsboost! Träning vecka 15

  1. håller med, utmaningen var verkligen en inspirationsboost. precis vad jag behövde just nu. tack fina petra! 🙂

  2. Tack du är en inspirationskälla

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

