Petra Liuski

Vårinspiration och ny pytteskylt

2 kommentarer

Sprang in en underbar butik i stan (Hjärtero) för att finna inspiration och lugn – för det gör jag alltid där inne. Det resulterade också i att jag spontanköpte en söt zinkkruka, och en murgröna. Dessutom kan jag tipsa om en gullig och annorlunda välkommenskylt – nämligen en pytteliten dito.

Jag skapar helt enkelt vår och vårkänslor på egen hand då våren i sig själv verkar leka tittut.

Har du fixat något vårfint ännu?

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Vårinspiration och ny pytteskylt

  1. Vilka fina bilder!

    Och vet du vad, jag är i Umeå nu! Dock på blixtvisit. Imorgon bär det av vidare upp mot Hemavan.

    Önskar dig en finfinpåsk med massor av smarrig mat och godis, och träning.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

