Petra Liuski

Bra bärmix

4 kommentarer

Någonting jag tycker om att ha hemma är frysta bär. I den mån det är möjligt är det självklart härligast med egenhändigt plockade bär – men nu är jag inte någon riktig bärplockare måste jag erkänna. Jag brukar dock ha turen att få bär av mina föräldrar som tycker om att vara ute och plocka lingon, blåbär och allt möjligt annat. Det är en enorm lyx att få färska bär direktlevererade hem, det erkänner jag 🙂

Men då lagret av direktlevererade bär sinat har jag en bra reserv. Jag tycker nämligen att vissa frysta bär kostar på tok för mycket för att vara försvarbart. Men nu har jag hittat en påse med blandade bär av märket Euroshopper som jag gillar, Berry Mix. Det är en bra blandning plus att priset är ok. Jag brukar ha en påse i frysen för att ha till smoothies, bakverk, desserter osv. Rekommenderas – billigt och bra!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Bra bärmix

  1. Tack för tipset! Jag gillar också att ha frysta bär hemma, så man kan fixa paj eller smoothie när som helst =) Är inte heller nån bärplockare, så får ofta lov att ta till butikens bär =)

  2. Vilka bär är blandade?

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

