Petra Liuski

Ringar och klänning – check

2 kommentarer

Nu äntligen äntligen är brudklänningen klar! I morgon hämtar jag hem den (vill inte ta den på cykeln direkt) och då blir det provning med skor och allt. Längtar.

Dessutom var Krille och jag och kikade på ringar på lunchen. Tro det eller inte men efter tio minuters provande och tittande så var det bestämt. Jag hittade en ring som var så JAG. Med några små ändringar så blir det min drömring. Jag ska tillbaka på provning om några veckor då de gjort klart basen, innan infattningen ska göras. Spännande.

Samtidigt som vi provade ringar bestämde jag mig för att slopa förlovningsringen och bara ha en ring. Om några år kan ju dock Krille slå på stort och köpa ytterligare en ring till mig i bröllopsdagspresent – bra tänkt, eller hur? 😉

Bild: stock xchng

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Ringar och klänning – check

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

