Petra Liuski

60×60 och träning vecka 17

5 kommentarer

Den här veckan har varit skön och jag har fått röra på mig i precis den mängd jag velat. Jogging/lufs/löpningen har jag plockat upp igen och det var en härlig boost i träningen. Dock fick veckan fick ett abrupt slut med sjukdom på söndagen men det gäller att samla krafter och komma igen om någon dag.

Måndag: löpning 6 km,

Tisdag: gym 45 min, vardagsmotion 20 min

Onsdag: promenad 20 + 45 min

Torsdag: joggingtur ca 8 km, vardagsmotion 30 min

Fredag: vardagsmotion 60 min

Lördag: Promenad 40 min, jobbig joggingtur 6 km

Söndag: lite vardagsmotion, sedan sjukdom

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “60×60 och träning vecka 17

  1. oj vad grym du är!

  2. Bra jobbat! Krya på dig

  3. Härlig vecka, kul att joggningen funkar!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

