Petra Liuski

Intervju Nina Jansdotter

Lämna en kommentar

Jag intervjuade Nina Jansdotter häromdagen. Sådana kvinnor som hon inspirerar mig, och får mig att än starkare tro på den väg jag valt att gå. Nina brinner för det hon jobbar med – självkänsla och jag vågar mig på att fråga om det inte är ute med självkänslesnack. På det svarar hon:

Självkänsla är tvärtom mot vad många tror, mer inne än någonsin idag med tanke på det individualistiska samhälle vi lever i. Vi måste förhandla, ta hand om oss själva och se oss själva som en viktig person – detta på ett helt annat sätt i dagens samhälle.

Nina är en driven och varm människa – med massor av spännande projekt och saker på gång. Läs hela intervjun på Livkick.nu.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

