Petra Liuski

Nytt digitalt affärsmagasin och jag är krönikör!

5 kommentarer

Äntligen. Nu i veckan var det lansering för det nya digitala affärsmagasinet Selectionbusiness.se. Selectionbusiness.se är ett magasin med fokus på Norrland, ett magasin som passar det moderna samhället – med iPads, smart phones och datorer. Det är en fröjd att läsa – såväl innehållsmässigt som designmässigt. Och vet ni vad det roligaste för mig och Livskick är? Att jag finns med på ett hörn som hälsokrönikör. Ett spännande och kul uppdrag!

Gå in på selectionbusiness.se, välj din region – bläddra och läs. Hör gärna av er med synpunkter 🙂

 

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Nytt digitalt affärsmagasin och jag är krönikör!

  1. Duktiga du!!

    Tar med mig datorn till jobbet och riktigt längtar efter att få läsa den.

    You go girl!

  2. Vad roligt att läsa din artikel! Kram

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

