Petra Liuski

Hemmakontoret tar form!

10 kommentarer

Så här snyggt var vårt kotor innan vi tog första stegen till förvandling:

Och så här ser det ut nu:

Det kommer att bli så härligt med ordning och reda. Självklart finns massor av fix kvar att göra men ändå. Helgens slit har gett utdelning.

Jag längtar faktiskt efter att få sitta och jobba hemifrån nu. Om några dagar är det dags!

Bild: petra.livskick.nu

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

10 thoughts on “Hemmakontoret tar form!

  1. Bra jobbat Petra. På onsdag åker jag iväg och handlar nya kontorsmöbler till hemmakontoret. Det kommer att bli riktigt skönt att få lite mer ordning och reda. Framför allt känslan av att ha en avskild arbetsyta. Har haft det lite mitt i huset ett tag nu. Det är inte optimalt.

    Ha en skön dag
    Helen

    • Ja det betyder mycket för inspiration och arbetslust att ha sin egen vrå. Om än jag gillar att sitta mitt i stöket också…
      Hoppas du hittar något och kan skapa en bra hörna du också.
      Ha det fint!

  2. JÄTTEFINT.

  3. Verkligen snyggt! Och du, det var kul att läsa Selection business 🙂 Bra skrivet! Det kändes bekant för somliga 😉

  4. Herregud vad snyggt!

    Nä, inget annat att göra. Du får komma och inreda hos mig 😉

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

