Petra Liuski

60×60 får mig ut men jag vill ha energi!

3 kommentarer

Det här var banne mig ingen bra träningsvecka, men vad gör man då tiden inte räcker till? Så är det då man jobbar jobbar och jobbar – samtidigt som familj och hem ska underhållas. Nåja – sådana veckor är jag glad och tacksam över att jag tar mig iväg överhuvudtaget. För det ger så otroligt mycket.

Jag dras dock med en envis bihåle- och halsgrej. Irriterande att det inte kan bryta ut utan verkar bara vilja finnas där och suga energi. Nåja – jag försöker trotsa så gott det går, jag är också envis, men vill gärna att den ger sig snart 🙂 Lite rörelse blev det dock och det är mycket tack vare 60×60. Vad vore veckan utan utmaningen?

måndag: löpning 6,5 km + 20 min vardagsmotion

tisdag: (eventplanering varje vaken sekund) vardagsmotion 60 min

onsdag: (event och 6 h i bil… pjuh!) vardagsmotion 20 min

torsdag: powerwalk 60 min

fredag: powerwalk 45 min

lördag: gym 45 + vardagsmotion 30 min

söndag: vardagsmotion halva dagen och mer halsont…

 

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “60×60 får mig ut men jag vill ha energi!

  1. Vila kan ge energi! Kroppen talar med oss, vi måste ”bara” lyssna! Krya på dig.

  2. Vissa veckor är så här, min vecka såg ännu sämre ut om det tröstar dig 😉 Men energin kommer alltid tillbaka, i väntan på den får man som du säger lite utmaning på vägen!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

