Petra Liuski

Jag hinner inte…

1 kommentar

…blogga, umgås med alla jag vill umgås med och jag hinner heller inte ta det lugnt. Denna vecka är en av de mer hektiska på länge. Visst, det har sina anledningar med tanke på att det är jobb och bröllopsbestyr som varvas alla vakna timmar – ja, med allt det där andra så klart.

Hur som helst så hinner jag inte läsa och uppdatera mig på de bloggar jag följer och jag saknar det! Twittrande hinner jag knappt heller fastän det är superkort. Och här händer det bara lite på min egen blogg… Bare with me, please. Det kommer en tid efter detta 🙂

Lite kul är det givetvis också, att ha fullt upp, det sticker jag inte under stol med. Produktivitet är bra, men jag hade mått bra av en sovmorgon i morgon kan jag intyga. Med det sagt tänker jag krypa till kojs. Men först ska jag bara… 😉

Bild: petra.livskick.nu

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Jag hinner inte…

  1. Det är skönt att det bara är perioder det är så här extremt. Hör av dig om det finns något jag kan göra för att underlätta – vad som helst! Kram!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

