Petra Liuski

På sjukhus…

9 kommentarer

image

Det blev inte som vi tänkt idag. Jonah ramlade illa igår och slog huvudet. Så i natt var det bara att åka in.
Hjärnskakning är diagnosen och jag tycker synd om lillprins bus. Yrsel, smärta och kräkningar. Det kan hålla i sig ett par dagar men förhoppningsvis får han fortsätta vilan hemma. Jag säger bara vilken tur att barn är så glada och tålmodiga.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

9 thoughts on “På sjukhus…

  1. Oj, men du Petra, när ska du få vila och hur mår lilleman? Krama han från mig och ta hand om er 🙂

  2. Usch då! krya på sig-kramar från oss alla!!

  3. Nej!! Men vilken vecka Petra… Du måste ta ledigt i helgen!! OK?!

  4. INTE KUL!!! Krya på sig kramen till Lillprinsen och stoor kramen till mamma och pappa!

  5. Stackars liten 😦 Jag fick det när jag var liten, minns att det inte var det roligaste.

    Krya på dig kram till honom!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

