Petra Liuski

Jag vill bara bara GILLA på Facebook

Lämna en kommentar

Facebook är bra på så många vis. Bara man använder det på rätt sätt. Eller hur? Vill man vara privat ska man få vara det. Vill man bygga ett personligt eller företagsanknutet varumärke ska man få det. Men en sak som jag hakat upp mig på är det här med företag och organisationer som kickar igång en Facebooksatsning och vill ha anhängarna att bli deras vänner. Jag vill gilla. Bara gilla. I sak gör det väl egentligen ingen större skillnad – men jag vill åtskilja de två. För att man kan.

Vad tänker du kring det här? Har du startat någon grupp eller fanpage?

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

