Petra Liuski

Spännande choklad från Mexico

2 kommentarer

Lite het, lite krispig och lite lockande. Det är så jag sammanfattar min upplevelse av den här spännande chokladen med mexikanskt ursprung, från TAZA chocolate.

Bara förpackningen lockar mina sinnen att skärpas. Jag blir nyfiken. Och det är med all rätt. Det knastrar av råsockret då man tuggar och det hettar lite lagom i eftersmaken. Jag gillar det! Jag gillar det massor.

Finns att köpa bl. a. på DUÅ i Umeå.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Spännande choklad från Mexico

  1. Den där var helt klart min favorit på chokladprovningen! Älskade den knastiga, smuliga konstistensen… Funderar på att springa in på DUÅ i veckan och köpa mig en sån liten kaka 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

