Petra Liuski

Släpar mig till soffan…

2 kommentarer

kladdkakaEfter en helg med festival, högt tempo, massor av intryck och en fantastisk middag med svärföräldrar i deras mysiga husvagn har vi nu landat för en stunds lugn. Vi är i lånehuset (svärföräldrarnas) och är minst sagt stirriga och bleka alla tre. Det konstaterades snabbt att det blir soffläge och slappande resten av kvällen.

Och medan jag läst för Jonah har Krille gjort en liten kärleksgåva – en underbar doft av kladd/chokladtårta sprider sig i köket… Jag släpar mig till soffan och inväntar servering. Jag har det fantastiskt bra. Eller hur?

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Släpar mig till soffan…

  1. Du förtjänar verkligen lite vila och avkoppling så njut bara njut. Du verkar ju ha en fantastisk man 😉 Bra kap där Petra. Själv inväntar jag min käraste som kommer hem från dalarna imorgon, då ska jag servera honom fast jag byter chokladkakan mot nybakat bröd som när som helst är klart. Det får han nöja sig med.
    Kra

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

