Petra Liuski

Hemmakontor i sängen

Lämna en kommentar

image

Två laptops, två telefoner och allt annat man kan tänkas behöva. Här är det jobb med ”heltidsjobbet” som varvas med Livskick och slösurf på rasttid 🙂 Busy, busy…

Man kan bara man vill har jag hört någon yttra. Och det stämmer. I dag har jag faktiskt tur också, för ligger jag helt stilla känner jag nästan ingen smärta alls. Hade det inte varit så, vore tankeverksamhet bara en dröm.

Men nog om det om detta – nu knorrar magen, för trots stillavarande gör man tydligen av med energi i hemmakontoret 😉

Bild: Petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

