Petra Liuski

Härliga semesterstart!

2 kommentarer

Efter en lyckad tillställning igår (tack till er fyra 🙂 ) och en god natts sömn känns det som om rätta semesterkänslan infunnit sig med under och brak. Värmen ligger kvar i luften, frukosten intagen utomhus och hela dagen ligger framför mig. Precis ALLT osar semester.

Jag tror att jag inleder med en långpromenad. Ska se hur många andra i familjen som hakar på…

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Härliga semesterstart!

  1. Tack till er! Supergod mat, dryck och sällskap 🙂
    Nästa gång får ni komma till oss! Då bjuder vi på sangria 🙂

  2. Ha en underbar Semester Petra, njut för fulla muggar vettja!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

