Petra Liuski

Angenämt val…vad tycker du?

5 kommentarer

Jag och Krille har fått det angenäma uppdraget att välja något vi vill ha i bröllopspresent av några av mina släktingar i Finland. Utan tvekan vill vi ha något vi kommer att kunna använda och som har lite finskt ursprung. Muggar ska det bli, frågan är bara vilken av ovanstående designer vi kommer att besluta oss för.

Vad tycker du?

Bild: från iittala.fi och arabia.fi

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Angenämt val…vad tycker du?

  1. 🙂 tack för era smakråd. Alla är som sagt snygga på sitt sätt. Jag hade tänkt ta Bottna men kom fram till att vi ju redan har svartvita… Så det blir 1, Birds eller 2, Paratiisi.
    Hela familjen var med och tyckte till – lottning avgjorde ordningen.

  2. Bottna och Ego tycker jag var fina 🙂

  3. Bottna och Ego gillar jag.

  4. Bottna skulle jag nog ha valt, men båda är fina på sitt sätt. Välj de som passar bäst hos er och er personlighet.

  5. Personligen blev jag typ kär i ”Bottna”, hur snyggt som helst 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

