Petra Liuski

Inspiration i nya halsband

Lämna en kommentar

Jag har precis köpt två nya underbara halsband och ser verkligen fram emot att få bära dem till toppar, klänningar och linnen. Älskar halsband, och helst stora ditos!

Nu då det är så varmt har jag dock svårt att ha på mig stora smycken som klibbar fast, men på kvällar och under svalare dagar funkar det – för att inte tala om till hösten! Längtar 🙂

Tips: gamla kläder blir som nya om du byter/uppdaterar accessoarerna!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

