Petra Liuski

Som så ofta förr…

5 kommentarer

…har jag en tanke, en ambition att göra ett morgoninlägg på bloggen men fastnar på twitter och facebook. Twitter är det som kan distrahera och intressera mig i timmar. Numera har även Flashback börjat vifta framför näsan på mig och lockar mig till passiv delaktighet.

Det är så lätt att halka in i dessa sociala medier och hitta intressanta kommentarer och diskussioner. Nya nätvänner hittas, behovet av information fylls och jaaa – det är hur kul som helst! Love it. Jag inspireras oerhört och lär mig väldigt mycket ute i de sociala medierna. Skulle inte vilja vara utan något av dem. Skulle jag måsta välja vore twitter det jag skulle behålla, trots att mina IRL-vänner håller till på Facebook… Testa så förstår ni varför.

Mig hittar ni som @PetraLiuski.

Ha en fortsatt bra dag nu alla!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Som så ofta förr…

  1. Jag har verkligen fastnat för twitter o för ngn vecka sedan hade vi en träff 7 tjejer alla med twitterkonto! Superkul:)

  2. Alltså, det jag menar är jag inte hade använt det om det inte vore för att det gagnar min ”karriär”. 🙂

    • jag hade nog inte hittat dit om det inte vore för dig, men jag har lika mycket vinst av det som privatperson – om inte mycket mer om jag tänker efter.

  3. Håller helt med. Hörde nån gång att på facebook har man de man känner, medan på twitter har man de man BORDE känna. 🙂 Däremot tänker jag att det inte är alla som har behovet av twitter, eftersom det faktiskt mest handlar om nätverk och ”karriär”.

    • Ja det kan stämma det där med att det är på twitter de man borde känna finns. Å andra sidan känner men de liiiite på ytan 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

