Petra Liuski

Nyjoggad och redo att möta…

3 kommentarer

…dagens packning, fix och grejs. Pjuh – svettiga 6,5 km var det minsann. Men skönt nu efteråt. Bjuder på ett par genomtrötta bilder – så här ser man ut då man är slut. Eller du kanske är superfräsch och knappt svettig efter ett träningspass?

I morgon bär det av söderöver i ottan och även om jag tror att det går fort att packa så vet jag att jag har fel… Men nu har jag rensat huvudet med löpturen och hoppas kunna få ordning på badkläder, plåster och matsäck 🙂

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Nyjoggad och redo att möta…

  1. Älskar att svettas så det verkligen syns!:) bra jobbat

  2. Jag tycker att det är härligt när man ser ut så där. Det är fint! För då gör träningen det den ska 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

