Petra Liuski

Överväldigande härligt ledig känsla

1 kommentar

Att vakna upp hemma efter en härlig semesterresa är pricken över i. Jag känner mig fylld av energi och sugen på att ta tag i massor av göromål. Det kliar i kroppen efter att få motionera, tankar knuffas i huvudet och vill förverkligas och känslan av att ha det bra finns i varenda cell i kroppen.

Jag har nu en dag helt utan hålltider, helt utan planer framför mig. Smått överväldigad av tanken börjar jag ändå smida lite trevande planer för vad just jag vill göra av denna härliga måndag. Det lutar åt en promenad med familjen till att börja med och så vill jag uppdatera mig och läsa alla härliga bloggar jag följer. Sedan får vi se vad det blir mer av dagen utöver det – alla möjligheter finns!

Ha en skön start på dagen nu!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Överväldigande härligt ledig känsla

  1. Så skönt vännen! Jag är lättad för din skull! 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

