Petra Liuski

Tisdag – vad gör du idag?

4 kommentarer

image

Här blev det sovmorgon i dag 🙂 inte ofta det sker, så jag njuter. Vi sitter just nu och funderar över vad vi ska hitta på idag. Det lutar åt lite hemmatid på förmiddagen och sedan en utflykt för fiske och eventuellt blåbärsjakt.

Efter det hoppas jag på en liten joggingrunda och grillning…

Känns som ett riktigt bra upplägg för en semesterdag. Eller vad säger ni? Vad ska ni hitta på?

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Tisdag – vad gör du idag?

  1. Peter jobbar, Tilde är i Bjurholm. Jag ska skjutsa Emil på minifotbollsläger efter lunch. Efter det tror jag att jag åker o ser om jag hittar nåt tyg till att klä om köksstolarna med.

  2. Du får tre försök att gissa vad jag gör. 😛

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

