Petra Liuski

Twitter, Linnéa och mys

4 kommentarer

Vill bara påminna om att ni även finner mig på twitter som @PetraLiuski. Finns du där också? I sådana fall vill jag gärna att du addar mig och berättar det 🙂

Vet ni – efter ett par veckor på resande fot var det härligt att äntligen få träffa en kompis och bara snacka ”tjejsnack”. Vi hann med att fynda på rea, dofta på parfymer och fika. Givetvis hann vi med att pladdra en hel del också 🙂 Så nu har jag laddat depåerna med kompistid och klarar en vecka på resande fot igen.

Nu ni, så ska ni ha en riktigt skön kväll, det ska jag. Det blir till att slappa i soffan med altandörren vidöppen. Jag var nyss ute på en lugn joggingrunda och det var fantastiskt skönt. Varmt och alldeles stilla vid sjön. Svettades som en gris (om de nu svettas…) så nu blir det dusch och sen blir det mys med min underbara Krille.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Twitter, Linnéa och mys

  1. Twitter ja visst !;) härligt d låter med kompistid o lugn jogging! Bra jobbat

  2. Nope, inge twitter…än 😉 Åh vad kul det har varit å följa er semester resa förresten, å finfina bilder! Jag skulle gärna springa, det spritter i benen, men jag överlåter det åt sambon just nu, eftersom jag är gravid, om några veckor är det dax för ”mitt maraton”, förlossningen 🙂 kram!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

