Petra Liuski

Neeeeeej, det får inte vara sant

Lämna en kommentar

image

Jag vill inte, vill inte, vill inteeeee… Det känns skitrrist och tokhemskt jobbigt att i dag måsta packa ihop allt och åka bort från denna sommaridyll. Jag vill göra som en arg treåring – slänga mig på marken och sparka och skrika för att sedan få som jag vill. Mer av allt! För allt har varit perfekt här – toppenväder varje dag, god mat och fantastisk omgivning. Skärgårdssommar då den är som bäst.

Men efter lunch bär det alltså av från ön. Vi drar söderut till Luleå och Skellefteå. Men först – slappa och njuta liiite till.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

