Petra Liuski

Nya projekt på gång i höst

2 kommentarer

image

Den här tiden är faktiskt härlig. Tiden efter semestern har många av oss visserligen jobbångest och kanske önskar vi även att vi kunde stoppa tiden och ha sommar för evigt, men under allt det gömmer sig inspiration och drivkraft. Rätt snart knuffar den sig också fram och förbi de rosenskimrande drömmarna om ständiga sovmornar. Där är jag nu. Mitt i ett kaos av visioner, tankar och ”jag vill att allt ska hända nu”. Och det är härligt.

Jag har två projekt på gång och nu ska här göras tidsschema och så ska planer smidas. Underbart! Jag nästan snubblar inombords över min egen entusiasm idag. Jag kan lätt konstatera att jag inte klarar mig utan utmaningar och mål i livet.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Nya projekt på gång i höst

  1. Jag blir väldigt väldigt nyfiken på detta Petra, hoppas jag får höra fler detaljer snart 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

